gila tak tahan!

awak.
saya selalu dengan awak.
hehehehehehehe........

nampak comel je awak mcm gangster jalan,
dipimpin keqna awak.
bila nak pimpin saya.
tahu tak saya rindu awak.

takpe saya masih sabar sampai awak habis.
hihihihihi....

saya ada bila awak kat pantai.
saya ada bila awak pegi makan.
saya ada bila awak pergi kedai.
aihh.
rindu nak tengok awak!

boleh tak awak bagi saya satu peluang.
bagi saya terangkan segal-galanya.
bagi saya masa untuk bagitahu awak tentang perasaan saya terhadap awak.
tolonglah.

saya dedicate lagu hari bersamanya tuuuu untuk awak!
saya nak nyanyi kat awak!
saya rindu awak!
sangat!

andai saya perlu dihukum,
hukumlahhhhh!
tapi....
berilah saya peluang untuk bela diri dan menyayangi awak semula.

saya terlalu rindu!
saya terlalu sayang!
muwahhhh!

No comments:

Post a Comment